اشتراک گذاری:

حضور حرکت اول در رویداد TIM

گروه دی‌هشت از سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و شامل هشت کشور بزرگ جهان اسلام می‌شود: اندونزی، ایران، ترکیه، نیجریه، پاکستان، مصر، پاکستان و بنگلادش اعضای این گروه محسوب می‌شوند و به علت گستره جغرافیایی این کشورها که از آفریقا تا شرق آسیا را شامل می‌شود؛ این گروه بسیار مهم است.

TIM یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه درکشورهای عضو D8 و هم افزایی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران این حوزه برگزار می‌شود. در این رویداد سرمایه‌گذار خارجی در کنار سرمایه‌گذاران داخلی، درباره همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مشترک روی استارتاپ‌های ایرانی و خارجی به گفتگو می‌پردازند. 


مخاطب اصلی نشست TIM سرمایه‌گذاران بین‌المللی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری هستند که مستعد حضور در بازارهای بین‌المللی هستند، هدف این نشست هم‌افزایی بین سرمایه‌گذار و استارتاپ برای توسعه بازارهای بین‌المللی استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه فناوری کار می‌کنند.

رویداد TIM در اسفند ماه 1400 برگزار شد و حرکت اول به عنوان حامی مالی و معنوی در این رویداد حضور داشته و با برگزاری پنل تخصصی بررسی تجربه های سرمایه گذاری بین الملل با اجرای مهندس عباسخانی مدیرعامل این وی سی و حضور دکتر فریدوند رییس انجمن سرمایه گذار خطرپذیر ، نمایندگان دیجی شی استارتاپ سوریه ای و نبض سلامت الکترونیک استارتاپ در حوزه سلامت الکترونیک هر دو در پرتفوی حرکت اول، تجربیات خود را با اکوسیستم به اشتراک گذاشت.