اشتراک گذاری:

انتشار کتاب راهنمای رشد انفجاری

کتاب راهنمای رشد انفجاری با همکاری مشترک حرکت اول و نشر نوین منتشر شد

در فضای رقابتی امروز پیوسته ایده های نوآورانه تبدیل به کسب و کار میشوند و این کسب و کارهای جوان برای رشد و بقا به همراهی و حمایت نیاز دارند، اینجاست که نقش سرمایه گذاران خطرپذیر مشهود و ملموس می‌شود.

اما نکته مهم صرفا حمایت مادی و تزریق سرمایه نیست و چه بسا همراهی در مسیر درست، اشتراک تجربیات و فراهم آوردن زیرساختهای مورد نیاز کارآفرینان جوان و با انگیزه اولویت بیشتری دارد.

«حرکت اول» به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری خطرپذیر گروه همراه اول، همواره در تلاش است با حمایت از کسب و کارهای توانمند در حوزه دیجیتال از طریق تزریق سرمایه و ارائه مشاوره های تخصصی، همراه با فراهم کردن امکان استفاده از زیرساختهای کشوری این اپراتور بزرگ ملی، مفهوم پول هوشمند را در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور نهادینه کند.

ما باور داریم آنچه که یک استارتاپ را ارزشمند و متمایز می‌‌کند،‌ رشد سریع در زمان مناسب است و این رمز موفقیت بسیاری از یونیکورنهای حال حاضر جهان است و در این رمز موفقیت،‌کلیدواژه های اداره و توسعه کسب و کار در مرحله مقیاس کردن نهفته است.

کتاب حاضر مجموعه ای از رهنمودهای کاربردی و تجربی برای موفقیت یک کسب و کار در مرحله رشد انفجاری است و امید است مطالعه این کتاب برای کارآفرینان در گذار از این مرحله پر اهمیت، سخت اما شیرین رهگشا باشد.

راهنمای رشد انفجاری در همکاری مشترک حرکت اول و نشرنوین ترجمه و به چاپ رسیده است و قابل تهیه در فروشگاههای معتبر می باشد.